مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری

مصاحبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری

در ادامه مصاحبه با هنرمند و بنیانگدار گالری هنری یان بمبارد ، مالک و بنیانگذار گالری Envie d’Art در پاریس و همچنین هنرمند Edouard Buzon که بیش از 15 سال با Envie d’Art همکاری داشت اورده ایم تا نیز با نگرش و هدف این هنرمند و بنیاد گزار گالری بیشتر اشنا شوید. ادامه مطلب را بخوانید زیرا آنها در مورد همکاری، سفرهای هنری به جهان و اهمیت بین المللی خود بحث می کنند.

مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری ENVIE D’ARTYANN در، پاریس

رابطه شما با ادوارد بوزون چگونه است و چگونه در دهه های گذشته تجارت شما را تغییر داده است؟

ما در سال 2005 با ادوارد آشنا شدیم . او یک روز با یک تابلو نقاشی زیر بغلش وارد گالری شد. ما اولین نمایشگاه او را ترتیب دادیم و او به سرعت به یکی از هنرمندان برجسته گالری تبدیل شد. اولین نمایشگاه ما در سال 2007 نمایشگاه هنری با قیمت ارزان Battersea بود و تا عصر افتتاحیه همه آثار ادوارد را فروخته بودیم! در طول بیش از 15 سال همکاری ، موفقیت او هرگز متزلزل نشده است و گالری با او رشد کرده است.

می توانید در مورد سفر یک اثر تابلو نقاشی و اثر هنری در Envie d’Art ، از اولین تجسم و فکر اثر در ذهن هنرمند ، تا نقطعه ای که به دیوار مشتری می رسد ، برای ما بگویید؟

در مقاله ی مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری داریم: اول از همه ، ما به طور منظم با هنرمندان خود بحث می کنیم ، و نظرات خود را به آنها ارائه می دهیمبه طور مثال: (“من این سری جدید را خیلی دوست ندارم” ، “شما باید پشتیبانی های دیگر را امتحان کنید”). ما سعی می کنیم یک نوع همکاری داشته باشیم ولی در عین حال بدون الگوی خاصی. از طرف آنها هنرمندان طرح های آزمایشایی خود را برای جلب نظر ما به ما تحویل می دهند. هرچه باشد ما همیشه سعی می کنیم آنها را مستقیماً در یک نمایشگاه در اینترنت ، گالری اگر واقعاً خوشمان آمد و در سطح بود و قابل رضایت بود ارائه دهیم. و اگر یک اثر هنری برای یک نمایشگاه انتخاب شود ، در یک جعبه قرار می گیرد و گاهی می تواند در سراسر جهان عبور کند و از نمایشگاه های هنری مقرون به صرفه در سنگاپور ، هنگ کنگ ، آمستردام و سپس نیویورک عبور کند!

  پنج نکته برای ایجاد گالری هنرمندانه و حرفه ای

مصاحبه با هنرمند و صاحب گالری هنری در پاریس
مصاحبه با هنرمند و صاحب گالری هنری در پاریس
مصاحبه با هنرمند و صاحب گالری هنری در پاریس
مصاحبه با هنرمند و صاحب گالری هنری در پاریس

 مصاحبه با هنرمند و بنیانگدار گالری هنری :شما معتقدید که “هنر فقط مختص متخصصان و صاحب نظران باتجربه نیست بلکه برای همه آزاد است”

در مقاله ی مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری داریم: ما گالری را در سال 2001 با همین شعار ایجاد کردیم: برای اینکه نخبه گرایی هنر کم شود ، و به همین دلیل است که در یک نمایشگاه هنری مقرون به صرفه احساس راحتی می کنیم. ما تقریباً هر ساله در تقریباً همه نمایشگاههای هنری مقرون به صرفه شرکت می کنیم و به لطف این حضور در سراسر جهان ، هنرمندان ما به نامی مشهور و بین المللی را برای خود به دست آورده اند.

نمایشگاه هنری مقرون به صرفه به ما امکان می دهد تقریباً در همه جا با خریداران زیادی ملاقات کنیم و برخی از آنها بسیار وفادار می شوند: یکی از آنها ، یک هنرمند انگلیسی ، صاحب 25 اثر از ادوارد بوزون است! ایجاد چنین رابطه اعتماد برای هنرمند و ما بسیارلذت بخش و امید دهنده است.

در ادامه با مصاحبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری داریم:

من تنوع بازدید کنندگان نمایشگاه هنری ارزان قیمت را نیز دوست دارم: برخی اولین کار خود را می خرند. برخی دیگر از مجموعه داران فصلی هستند که بعضی اوقات مجموعه ای چنان ساختارمند دارند که کارمندانی برای مدیریت آن دارند … و صاحب آثار برخی از بزرگترین هنرمندان امروزی هستند. با این حال آنها کنجکاوی و علاقه خود را حفظ کرده و می توانند در نمایشگاههای هنری مقرون به صرفه استعدادهای جدید را کشف کنند.

ادوارد بوزون ، هنرمند

مصاحبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری :اوارد نقاش و هنرمند:

سلام ادوارد ، می توانید در مورد روند خلاقیت خود برای ما بگویید؟ 

مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری میشنویم: من باید ، تصاویر و این کار را با دستانم مسلح به رنگهایی مناسب که خودم از رنگدانه ها می سازم مجهز کنم. می گویم که من برخوردهای غیرممکن را بین عناصر بصری که نمی توانند در زندگی واقعی مشاهده کنند ترتیب می دهم و آنها را در مناظر متفاوت و غیر طبیعی تر ، که توسط مناطق مسطح رنگ تنظیم شده اند ، ادغام می کنم. در مورد انسان و حیوانات ، آنها همیشه خود را از پشت نشان می دهند تا بیننده در شناسایی این موجودات از آزادی کامل برخوردار باشد. برای اینکه کار نهایی شود ، سطح کارها را هفته ها ، لایه به لایه ، صیقل می دهم تا به آنها لاک و براق خاصی بدهم که رنگ ها را بیرون می آورد.

برخی از جنبه های سودمند کار با Envie d’Art کدام است؟ آیا از زمان پیوستن به گالری ای که بتواند مخاطبان چنین بین المللی را پاسخگو باشد ، رویه شما اصلا تغییر کرده است؟ 

البته از زمان آشنایی ما 15 سال پیش کار من بسیار پیشرفت کرده است. اما من معتقدم که حتی اگر به جستجوی مضامین مختلف بپردازم ، اما همچنان به سبک خود و روش کار ب عکاسی ، با رنگدانه ها و لاک ها وفادار مانده ام. داشتن چنین مخاطب بین المللی رویکرد من را تغییر داده است ، همانطور که من همراه با یان و کتی متوجه شده ام که به عنوان مثال کلکسیونرهای آمریکایی از نظر سلیقه تفاوت زیادی با کلکسیونرهای اروپایی یا آسیایی دارند. آنها از همان چیزها به همان شیوه قدردانی نمی کنند و جالب است که به نوعی کاوش کنیم.

قفسه استودیوی ادوارد بوزون
جایی که جادو اتفاق می افتد: در استودیو

مصاحبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری:آیا هنگام ایجاد یک اثر هنری دیدگاه نظارتی دارید؟ آیا شما آن را در سبک داخلی خاصی قرار داده اید؟ 

در مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری میشنویم: وقتی قطعه ای را ایجاد می کنم ، بدون اینکه فکر کنم در چه محیطی زندگی می کند ، آن را می سازم. من به راحتی و ازادی با دیدی برای خود قطعه ، مکانی که می خواهم خلق میکنم و میروم یا مثلاً هر عناصری را تغییر می دهم . با این حال ، سال ها در کنار گالری ها ، نمایشگاه ها و مجموعه دارها کار کردم ، من دانش زیادی در مورد نحوه نمایش آثار به مردم ، نحوه قرار گرفتن آنها در متن های مختلف و موضوعات و جو های متفاوتی کسب کرده ام و بنابراین فکر می کنم که در نحوه خلق کردن من در پایان  همیشه صحبت های گالری ها و مجموعه داران راجع به کارم می شنوم و به آنها فکر میکنم و روش و طرح و دید مناسب را تا جدودی تصور میکنم و  متناسب با آن سازگار می شوم.

مصاجبه با هنرمند و بنیانگذار گالری هنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top
Call Now Buttonبا ما ارتباط برقرار کنید